Hasznos információk

Ha elakadt a vásárlásban

Tekintse át gyakran ismételt kérdéseinket, hogy átfogó képet kaphasson online webáruházunk működéséről!

Hogyan tudok terméket rendelni a webshopban?

- A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a méretet és írja be a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra.

- Ezután, oldalainkon böngészve, további termékeket helyezhet a kosárba a fenti módon, és a „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Szintén a „Kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a kiválasztott termékek mennyiségét. A rendelés folytatásához klikkeljen a „Kassza” gombra. Ha mégsem kívánja megrendelni a kosár tartalmát, akkor a „Kosár ürítése” gombra kattintva ürítheti a kosarat.

- A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Kassza” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt kell beállítani a kiszállítás célállomásának címét és a számlázási címet.

- Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a termék színét illetően, vagy a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg adatokat).

- A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk.

- A beérkezett megrendelést e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. Amennyiben nincs raktáron a termék, az e-mail tartalmazza majd a termék várható érkezésének és a kiszállításának időpontját is.

- Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék.

Ha már megrendeltem a terméket, hogyan tudok fizetni?

- A megrendelés során választhat előreutalást, de fizethet telephelyünkön készpénzzel vagy kártyával, ill. kiszállítás esetén a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés és kiszállítási díj összesítője, melyet a visszaigazoló levélben is láthat.

- A számlát elektronikusan kapja meg a megadott e-mail címen.

- Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Hogyan működik a házhoz szállítás?

Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik, Magyarország egész területére. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra között. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként (amennyiben lehetősége van rá) célszerű munkahelyi címét megadni. A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést. Az át nem vett csomagok szállítási költségét minden estben a megrendelőre terheljük!

Ha személyesen szeretném a vásárlást intézni, hol tehetem meg?

A megrendelt termékek személyesen is átvehetők extra költség nélkül. Raktárunk címe:   2200 Monor, Ceglédi út 44.

Személyes ügyintézés szerdai napokon lehetséges. Címünk: 1173 Budapest, Csabai út 7.  Nyitva tartás: szerda 8:30-16:00.

 

Mit jelentenek a kategóriák a termékek mellett?

- A kategóriás termékek egyszerű postai úton feladható, akár személy autóval is szállítható, kedvező szállítási áru termékek.

- B kategóriás termékek méretük és/vagy súlyuk végett raklapon, tehergépjárművel szállítható termékek.

- C kategóriás speciális méretű és súly-elosztású termékek, melyek gyűjtő fuvarral nem szállíthatók, pl. mobil kerítés tábla és talp, egyes úszókapuk stb.

- D kategóriás termék méret, törékenység, súly problémás termékek Pl. 6m zártszelvények, beton elemek, egyedi kapuk stb.

Mi alapján számítják ki a szállítási költséget?

A termékek kiszállítási díját a termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

- A kategóriás termék: 1990 Ft + az áru értékének 9 százaléka a szállítási költség

- B kategóriás termék: tehergépjármű raklapos szállítási díja raktárunkból a megrendelés helyszínére. A vásárlás és kiszállítás pontos értékét a kosár kalkulációban megtalálhatja.

- Ha vegyesen rendel A vagy B kategóriás terméket akkor a B kategóriás termékre vonatkozó szállítási díjak az irányadók!

- C kategóriás termék: kisteher max. 4,2m plató hossz 1300 kg teherbírás gépjármű szállítási díja raktárunkból postai irányítószámos helyszínre, pontos értékét irányító száma megadása után, a kosár kalkulációban megtalálhatja.

- D kategóriás termék nagyteher gépjárműves szállítására kérésre üzletkötőnk e-mailben direkt árajánlatot küld!

Mi történik, ha bejelöltem a futárnak való fizetést, de nem volt nálam elég készpénz a számla kiegyenlítésére?

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak árát a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Mikor kapok visszaigazolást a rendelésemre?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óra között. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.

Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja a beérkezett rendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 8 munkanap.