1. Üzemeltető adatai
Cégnév: Kerítésrendszerek Kft.
Székhely: 1173 Budapest, Csabai út 7.
Telephely: 2051 Biatorbágy, Szabadság út 123., 2200 Monor Cegédi út 44.
Adószám: 11944849-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-684559
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@keritesrendszerek.hu
Telefon: +36-1-2568459
Fax: +36-1-2591209
A tárhely szolgáltatója: Hunet Kft. 1145 Budapest, Varsó u. 31.
A megjelenített termékek online módon a gitterboxshop.hu oldalon, személyesen budapesti irodánkban (szerdai napokon) rendelhetők meg. Monori telephelyünkön csak a kifizetett termékek átvétele, illetve visszaadásra van lehetőség, de kérhet házhozszállítást is.
Megrendelés
Webshop: www.gitterboxshop.hu
Telefon: +36 20/373-4772, +36 20/345-5577, +3620/251-2101
E-mail: csom.szabolcs@keritesrendszerek.hu, szentpetery.hajnalka@keritesrendszerek.hu, hoffer.kata@keritesrendszerek.hu
Áruátvétel
2200 Monor Ceglédi út 44.
2051 Biatorbágy, Szabadság út 123.
A gitterboxok átvétele a monori raktárban történik. Webshopos rendeléskor személyes egyeztetés után Biatorbágyon is lehetséges az átvétel, de a szállítási idő így megnőhet. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
2. Rendelési információ, a megrendelések feldolgozása
webshop címe: www.gitterboxshop.hu
Oldalunkon regisztráció nélkül lehetséges a kosár tartalmának összeállítása és a vásárlás.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:30-16:30 között. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja a beérkezett rendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 8 munkanap.
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
3. Az online rendelés menete
A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a méretet és írja be a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra.
Ha további termékeket szeretne még vásárolni, a felugró ablakban kattintson a „Tovább vásárolok” gombra. Amennyiben szeretné a kosárban lévő termékeket megvásárolni, kattintson a „Kosár megtekintése gombra”!
Az oldal jobb felső sarkában található „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Szintén a „Kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a kiválasztott termékek mennyiségét. A rendelés folytatásához klikkeljen a „Fizetéshez” gombra. Ha nem a megfelelő termékek vannak a kosarában, a termék megnevezése mellett található kuka ikonnal törölheti őket. Amennyiben a mennyiség nem megfelelő, a „Mennyiség” oszlopban módosíthatja a darabszámot.
A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Fizetéshez” gombra kattintva a „Kassza” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt kell beállítani a kiszállítás célállomásának címét és a számlázási címet.
Az adatok megadását követően az oldal alján „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a termék színét illetően, vagy a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg adatokat).
A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk.
A beérkezett megrendelést e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. Amennyiben nincs raktáron a termék, értékesítőnk a megadott elérhetőség egyikén felveszi önnel a kapcsolatot, és egyeztet a termék várható érkezésének és a kiszállításának időpontjáról is.
Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék.
4. A megrendelt termék és a házhozszállítás díjának fizetési módja
A megrendelés során választhat előreutalást, de budapesti telephelyünkön fizethet készpénzzel vagy bankkártyával is, illetve a www.gitterboxshop.hu oldalon bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés és kiszállítási díj összesítője, melyet a visszaigazoló levélben is láthat.
A számlát elektronikusan kapja meg a megadott e-mail címen.
Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
5. Házhoz szállítás
Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik, Magyarország egész területére. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra között.
Részletes információk
A megrendelt termék(ek) teherautóról történő lerakodása minden esetben a megrendelő által kért címen, a teherautó 1,5 méteres körzetében, ill. legfeljebb a cím bejárata vonalában történik. Túlsúlyos, ill. túlméretezett termékek esetében a megrendelő köteles a termék(ek) lerakodásáról gondoskodni. Amennyiben a megrendelő igényli, a termék(ek) lerakodásában a Kerítésrendszerek Kft. segítséget nyújt, melyet írásos formában a megrendelés során a projekmenedzserrel köteles egyeztetni. A Kerítésrendszerek Kft. az egyedi igényeket kizárólag a plusz szolgáltatás előzetes kifizetése ellenében köteles ellátni.
6. Személyes átvétel
Átvétel a monori raktárunkban lehetséges.
Áruátvétel
2200 Monor, Ceglédi út 44. Nyitvatartás: hétfőtől péntekig: 8-16 óráig,
2051 Biatorbágy, Szabadság út 123. Nyitvatartás:
Hétfő: 8:30 - 16:30
Kedd-Péntek: 8:30 - 16:00
AZ ÁRUÁTVÉTELHEZ ELŐZETES EGYEZTETÉS SZÜKSÉGES!
Megrendelést követően a terméket a fogyasztó 10 naptári napon belül köteles átvenni. A 10 naptári nap elteltével a termék megrendelése törlésre kerül. Az előre kifizetett termék árát a Kerítésrendszerek Kft. 30 napon belül köteles megtéríteni.
7. Szállítási kategóriák
A megrendelt termékek személyesen is átvehetők extra költség nélkül, Biatorbágyon, a Szabadság út 123. alatt, vagy Monoron, a Ceglédi út 44. alatt. Az áru átvétele a monori raktárban történik. Webshopos rendeléskor személyes egyeztetés után Biatorbágyon is lehetséges az átvétel, de a szállítási idő így megnőhet.
- "D" kategóriás termék méret, törékenység, súly problémás termékek Pl. 6m zártszelvények, beton elemek, úszókapuk, gitterboxok stb.
8. Szállítási díjkalkuláció
A termékek kiszállítási díját a termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. A "D" kategóriájú termékek átvételekor utánfizetési lehetőséget biztosítunk, melynek díja a kosár értékének 5%-a.
"D" kategóriás termék esetén, nagy tehergépjárműves szállítására, üzletkötőnk e-mailben egyéni árajánlatot küld.
9. Garancia
Termékeinkre, gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervizpontra juttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti az alábbi címre: Kerítésrendszerek Kft. 2200 Monor, a Ceglédi út 44. Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
10. Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairról szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet* szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően, a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
11. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, kérjük, jelezze megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése érdekében van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Kerítésrendszerek Kft. a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján, postai úton történő visszajuttatás is lehetséges).
12. Adatkezelés
A Kerítésrendszerek Adatkezelési Tájékoztatója letölthető innen.
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-118240/2017.
13. A gitterbox bérlésével kapcsolatos feltételek
A bérlés kaució ellenében valósulhat meg, melynek összege függ a bérelt terméktől. A gitterbox bérlésével kapcsolatos további információkat a Bérleti Szerződésben olvashatja.
A gitterboxok visszavételének feltételei:
Amennyiben a használat során a termék megsérült, nem minden esetben vehető vissza. Ilyen esetekben a Kerítésrendszerek Kft. felméri a termék állapotát és ellendíjazásra kötelezi a Bérlőt.
Nem visszavehető termék, amelynek:
- főtartó, gerinctartó eleme törött,
- a termék ajtóit nem lehet nyitni, vagy zárni,
- a padló vagy lábazat nagymértékben sérült,
- a drótháló huzalai átszakadtak,
- a jelölések (EUR szimbólum, Y-szám) közül bármelyik is hiányzik,
- az általános állapot oly mértékben elhanyagolt (rozsdás) illetve szennyeződött,
- színben eltérő.
14. Panaszkezelés
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai paraméterek, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő, előzetes bejelentés nélküli egyéb változások miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Ebben az esetben, a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, a küldő részére visszautalásra kerül az összeg. Részleges teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
A Kerítésrendszerek Kft. honlapjain nyilvánosan elérhető szerelési útmutatókat ajánl, melyek szakszerű rögzítések leírása. Amennyiben a Vásárló nem az útmutatók alapján, nem megfelelő szerelő elemekkel, alapanyagokkal rögzíti termékeinket, a Kerítésrendszerek Kft. nem kötelezhető a termék cseréjére.
A panaszt minden esetben írásban kell jelezni csatolt fotóval együtt.
A panasz megvizsgálása: a Kerítésrendszerek Kft. munkatársa felméri a panasz okát. Amennyiben a panasz valóban a termék hibájára utal, a Kerítésrendszerek Kft. felelősséget vállal érte.
Amennyiben Vásárló nem ért egyet a Kerítésrendszerek Kft. döntésével, az alábbi hivatalos szervhez fordulhat:
Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina Krt. 99), Pesti Központi Kerületi Bíróság (1055 Budapest, Markó utca 25)